Madarasi Hargita

Sziasztok ma egy utazással kapcsolatos bejegyzést hoztam el nektek. Instagramon már láthattok néhány képet de gondoltam jó lenne megosztani leírni is ezt az élményt.Azt tudni kell rólam,hogy a szüleim Erdélyből származnak és onnan költöztek ki Magyarországra én már itt születtem.Szinte minden évbe oda megyünk nyaralni de,én még nem voltam a Madarasi Hargitán pár héttel ez előtt voltunk Erdélybe és én először voltam a Hargitán.Ebben a posztban az élményeimet szeretném veletek megosztani.A Madarasi Hargitát a székelyek szent földjének szokták nevezni a Hargita 1801 m.A Madarasi Hargitára gyalog és kocsival is fel lehet menni gyalog 13 km kocsival csak a menedékházig tudunk felmenni, onnan még 3 km a csúcsig.A Mendék házig elérünk ott, van néhány vendéglő,étterem és egy panzió is.Nagyon szép hely a a Hargita ahogy ballagtunk felfele nagyon szép növényeket fákat,bokrokat láttunk a talaj is olyan mintha,egy szivacson mennék a csúcsféle már kicsit köves az út vigyázzatok nehogy el essetek.Végül ha felértek a csúcsra a látvány magáért beszél kopjafák,zászlók,koszorúk,keresztek és sok emlékmű.Ha elmentek akkor mindenképp ajánlom,hogy vigyetek magatokkal fényképezőgépet a fényképezés határa onnantól a csillagos ég.Jobban nem tudnám nektek leírni íme hoztam nektek néhány képet remélem tetszenek.Ha Erdélyben laktok akkor mindenképp ajánlom,hogy mennyetek el oda de amúgy is csak ajánlani tudom.Remélem tetszett nektek ez a mai poszt és egyszer ti is elmentek ide.Találkozunk legközelebb  addig is szép napot!








































































































































































































Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bemutatkozás